و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

جرالد سلنته Jerald Celente

جرالد سلنته  که از استعداد خارق العاده ای در پیش بینی روند سیاسی و اجتماعی و اقتصادی حوادث برخوردار است، معتقد است که در آینده ای نه چندان دور سربازان استخدام شده توسط دولت آمریکا، شورشیان آمریکائی را در کمپ های گروهی در بند خواهند کرد. سلنته معتقد است آمریکا به زودی شاهد شورشها و طغیانهای اجتماعی نظیر آنچه که اخیرا در یونان اتفاق افتاد، خواهد بود. دلیل این امر نیز وضعیت پیش رونده رکود تورمی(Stagflation) در آمریکا می باشد که دولت آمریکا را ناگزیر به استفاده از نیروهای مسلح برای مقابله با بحرانهای اجتماعی احتمالی خواهد کرد.

پیش بینی های سلنته تا کنون واقعا شگفت انگیز بوده است. او مدیر ارشد اجرائی فکرانباره "انستیتوی تحقیق در روند"(Trends Research Institute) است که سقوط شوروی، سقوط بازار در سال ١۹۸۷ و بحران مالی عظیم آمریکا را در سال ٢٠٠۶ پیش بینی کرده بود و سپس در سال ٢٠٠٧ پیش بینی کرد که ٢٠٠٨ سال "وحشت بزرگ" خواهد بود. سلنته هم چنین پیش بینی سقوط ۹٠ درصدی دلار و افزایش بهای طلا به مرز ٢٠٠٠ دلار در هر اونس (امروز ٢٢ دسامبر ۸٣٠ دلار) را می کند. نظرات او در شبکه های خبررسانی اصلی آمریکائی بارها مطرح شده است.

در مصاحبه ای با Lew Rockwell، سلنته اظهار می دارد: دلیل بحرانها و آشوبهای اجتماعی در آمریکا شرایط رو به وخامت رکود تورمی است که بدلیل عمیق شدن این شرایط شورشهای اجتماعی همانند آنچه که اخیرا در یونان و ایسلند شاهد بودیم، به وقوع خواهد پیوست. سلنته در ادامه اضافه می کند: "وقایعی که اخیرا در یونان اتفاق افتاد هیچ ارتباطی با کشته شدن یک نوجوان ١۵ ساله نداشت، این حادثه تنها جرقه ای بود برای شعله ور شدن کوهی از احساسات دشمنی ناشی از اهانت و تحقیر مردم یونان و نیز نسبت به رسوائی ها و فساد دولت مردان یونان. وضعیت کاملا مشابهی در حال حاضر در آمریکا در حال وقوع می باشد."

وی با تکرار پیش بینی اش در مورد وقوع انقلاب و شورش در آمریکا تصریح می کند: "اولین نشانه های آشوب های اجتماعی تا قبل از پایان سال جاری قابل مشاهده خواهد بود." او می افزاید: "گروهی از سربازان آمریکائی به منظور حفاظت از امنیت داخلی و سرکوب شورشها به داخل مرزهای آمریکا بازگردانده شده اند." سلنته می گوید: "صحبت از راه اندازی مراکزی است برای زندانی کردن افراد دستگیر شده در جریان طغیانهای خیابانی و هم چنین استخدام نیروهای ضد شورش برای مقابله با وضعیت مزبور..."

او همچنین از قرارداد نیم میلیارد دلاری یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت هالی برتون به نام KBR برای احداث مراکز بازداشتگاهی تحت عنوان "اورژانس ملی" پرده برمی دارد. هدف این بازداشتگاهها در ظاهر توقیف مهاجران غیرقانونی ولی در حقیقت بازداشت شورشیان آمریکائی است. سلنته می گوید: "ما در دوره ای هستیم که عقل گرائی تقریبا مطرود شده است و این شرایط در حال پیشروی به سوی دشمنی مردم با سیاستمداران است."

او اظهار می دارد که : "شکاف در جامعه آمریکائی محتمل است و حرکتهای جدائی طلبانه در آمریکا کاملا قدرتمند است." در پایان سلنته می گوید: "در حال حاضر دولت مالک و اداره کننده بزرگترین شرکتهای وام دهنده مسکن، صاحب بزرگترین شرکت بیمه و به زودی صاحب درصدی از سهام شرکتهای نفتی خواهد شد. بنابراین شورشی که در پیش است حرکتی است علیه یک حکومت تمامیت خواه و طغیانی است برای بهتر شدن وضعیت اجتماعی و اقتصادی .

 در همین زمینه نیزیک دیپلمات روسی  گفت  آمریکا از منطقه آلاسکا نیز عقب‌نشینی خواهد کرد تا بار دیگر این منطقه در حاکمیت روسیه قرار گیرد

یک دیپلمات مشهور روسی با بررسی بحران‌های اخلاقی و اقتصادی آمریکا پیش‌بینی کرد که این کشور در سال 2011 فروپاشی شده و به 6 کشور مستقل تقسیم خواهد شد.

"ایگور فنرین " یکی از دیپماتهای روسیه اعلام کرد که ایالات متحده امریکا در سال 2001 فروپاشی می‌کند و کشور قدرتمند دیگری جای این کشور را خواهد گرفت.

ایگور فنرین که مدیر یک مدرسه دیپلماتیک است در ادامه پیش‌بینی‌های خود گفت که "باراک اوباما " رئیس‌جمهور آمریکا در سالهای آینده از طریق حکومت نظامی بر این کشور حکمرانی خواهد کرد، اما آمریکا در سال 2011 به 6 کشور مستقل تقسیم شده و روسیه و چین جای این کشور را خواهند گرفت.

این دیپلمات روسی در ادامه پیش‌بینی‌های خود گفت که این دو کشور واحد پول یکسانی را ارائه می‌کنند که جایگزین دلار خواهد شد و در پی این حوادث، آمریکا از منطقه آلاسکا نیز عقب‌نشینی خواهد کرد تا بار دیگر این منطقه در حاکمیت روسیه قرار گیرد.

ایگور که پیش از این در سازمان جاسوسی اتحادیه شوروی سابق (کا گ ب) فعالیت داشت و هم‌اکنون نیز یکی از مشهورترین سخنگو‌های تلویزیون روسیه به شمار می‌رود، در سخنانی در مدرسه دیپلماسی روسیه گفت که حتی احتمال زیادی دارد که حادثه فروپاشی آمریکا در سال 2010 نیز روی دهد، اما این سخن وی با دلایل دیپلماتیک کافی همراه نیست.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد که با وجود فوایدی که این حادثه برای روسیه دارد و بعد از آن چین و روسیه قویترین کشورهای جهان خواهند شد، اما وی شخصا آرزوی فروپاشی آمریکا را ندارد.

فنرین ادامه داد: آمریکائیها در انحطاط اخلاقی شدیدی به سر می‌برند و به علت استفاده از سلاحهای گرم در مدارس و تعداد بالای همجنس‌بازان در این کشور با فشارهای شدید روانی دست و پنجه نرم می کنند.

بحران اقتصادی خطرناک و ورشکستگی بانک‌ها از دیگر عوامل پایان سیطره آمریکا بر بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد