و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

امروز

امروزت را دریاب
امروز جاودانه است
و
امروز زیباترین روز دنیاست!
چون امروز روزی است که آیندهات را آنطور خواهی ساخت که تا امروز فقط تصورش میکردی

(توبه 118)

تا زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری، پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی ، که من مهربان ترینم در بازگشتن.

تحلیلی بر اثر استاد

در این متن سعی دارم تا تحلیلی هر چند ناچیز از اثری به واقع ستودنی از هنرمندی ایرانی، برای همه علاقمندان و عزاداران سید‌الشهداء(ع) تقدیم نمایم. اثری که راه را بر هنرمندانه دیدن و هنرمندانه زیستن در مکتب امام حسین(ع) نمایان می‌سازد.

ادامه مطلب ...

آموخته ام ...

چارلی چاپلین می گوید آموخته ام که

با پول می شود

خانه خرید ولی آشیانه نه،

رختخواب خرید ولی خواب نه،

ساعت خرید ولی زمان نه،

می توان مقام خرید ولی احترام نه،

ادامه مطلب ...

سخن روز (جمعه)

یا رب دل پاک و جان آگاهم ده  
آه شب و گریه ی سحرگاهم ده 
در راه خود اول از خودم بیخود کن  
بیخود چو شدم ز خود به خود راهم ده

از پدر

نهضت حسین بیش از آنکه حرکتی حماسی و تراژدی ماندگار بشری باشد جنبشی فرهنگی در راستای آزادسازی ملت های تحت ستم از چنگال ستمگران بی منطق زورگو و قدرت پرست بوده است.

دکتر شریعتی

سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند ... 

حالا می فهمم که خدا چه زجری میکشه وقتی این همه آدم حرفش را نفهمیده اند که هیچ اشتباهی هم فهمیده اند.