و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

موسوی : من نیز داماد لرستان هستم.

کلمه: دکتر زهرا رهنورد در جمع کثیر دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: چرا دانشجو به دلیل اعلام نظر زندانی می‌شود؟ دانشجوی سیاسی آزاد باید گردد.

زهرا رهنورد تاکید کرد: ستاره‌ها برای شب‌های زیبای آسمان خوب است نه برای دانشجو. تحریم شده ها، تبعیدی‌ها و محروم‌ها همه باید به دانشگاه برگردند و به تحصیل ادامه دهند و تحقیق و پژوهش در دانشگاه باید بدون سانسور انجام شود و نباید زبان دانشجو و استاد بریده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه اهداف انقلاب اسلامی برای دانشگاه‌ها بود، استقلال دانشگاه، دانشجو و حفظ شخصیت استاد، دانشجو و کارکنان دانشگاه بود ولی چرا امروز این طور نیست؟ چرا دانشجو به دلیل اعلام نظر زندانی می‌شود؟ دانشجوی سیاسی آزاد باید گردد.

رییس سابق دانشگاه الزهرا(س) در ادامه ی سخنان خود به مسائل مربوط به زنان اشاره کرد و با یادآوری این جمله از حضرت امام(ره) که فرمودند از دامن زن، مرد به معراج می‌ورد، تاکید کرد: رفع تبعیض و حمایت از زنان از اهداف دولت بعدی خواهد بود.

رهنورد با بیان اینکه تبعیض جنسیتی در هر زمینه از جمله در دانشگاه باید برداشته شود، اظهار کرد: حضور زنان در تصمیم‌گیری‌های کلان سه قوه باید در بالاترین سطح خود انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: زن و مرد دو بال پروازند و هیچ بشریتی با یک بال شکسته نمی‌تواند پرواز کند. زن و مرد دو بال قوی برای پرواز هستند به خصوص در جمهوری اسلامی ایران.

زهرا رهنورد در ابتدای سخنان خود جملات کوتاهی را به زبان ترکی بیان کرد و با بیان اینکه آذربایجان وطن دوم من است، گفت:‌  زنده باد آذربایجان. 

زهرا رهنورد همچنین در جمع اعضای ستاد های مردمی که وی را عروس آذر بایجان لقب دادند گفت : همه جای ایران سرای من است ؛ چو ایران نباشد تن من مباد. سپس مهندس موسوی گفت رهنورد عروس آذربایجان است ومن داماد لرستان .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد