و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

چو ایران نباشد .....

نام جاوید ای وطن ***صبح امید ای وطن
چهره کن در آسمان***همچو مهر جاودان
وطن ای هستی من***شور و سرمستی من
چهره کن در آسمان***همچو مهر جاودان
بشنو سوز سخنم***که هم آواز تو منم
همه ی جان و تنم***وطنم وطنم وطنم وطنم
بشنو سوز سخنم***که نواگر این چمنم
همه ی جان و تنم***وطنم وطنم وطنم وطنم
همه با یک نام و نشان***به تفاوت هر رنگ و زبان
همه شاد و خوش و نغمه زنان***ز صلابت ایران جوان
ز صلابت ایران جوان***ز صلابت ایران جوان 
نظرات 2 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:45

http://whereistheirvote.x10hosting.com/
این سایت برای رایگیری برای تغییر صفحه گوگل به علت اتفاقات اخیره حتما تاقبل از فیلتر شدن به همه خبر بدهید هم خودتان رای بدهید

سلام شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:08

انقدر خسته و دلشکسته شده ام که دیگه دوست ندارم در مورد کشورم چیزی بشنوم انگار این کابوس تمومی نداره دلم می خواد بیدار بشم دلم می خواد از خواب بپرم و ببینم تمام این اتفاقها یه خواب بوده .
خدایا ما تنها موندیم یعنی تو فریاد رس اونایی یا ما یعنی ما مظلوم نیستیم ما بنده ات نیستیم هر روز سر نمازم دعات می کنم وطنم و دل خسته وتنها به امید روزهای قشنگ و پر امیدی برات هستم .
دوستت دارم وطن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد