و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

با اجازه تو

با اجازه تو
جای خالیت را
به انتشار بوی شاخه گلی
هدیه کردم
بدون تو اینجا

قلبم
ته مانده آرزوهایش را
بدرقه میکند
و امیدم
ناامیدانه نفسهای گرمت را
به روی کاغذ چرک مقابلش
حک میکند
و بعد
به اجاق خاموش خاطرات خویش
پرتاب میکند
از تو چه پنهان
دوباره بغض کرده ام
باید وضو بگیرم
از بس اذان چشمان تو را نشنیده ام
تمام نمازهای نگاهم
قضا شده است !
  

؛؛ نمیدونم این از کیست اما جالب بود گذاشتم اینجا ؛؛

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11

درشب فاصله ها، خاطره مهمان من است
یادتو روشنی کلبه ویران من است
بغض یاران بشکسته است کنون در بر ابر
باغ جان منتظر بارش باران من است
گریه دارم نرسد ماه دل افروز خیال
حجم شب سایه فکن بر دل بیمار من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد