و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

لبخند روز (سه شنبه)

مدیر منابع انسانی به متقاضی استخدام: چرا مدیر قبلی تان شما را اخراج کرد‌؟

متقاضی استخدام: خب شما میدونید که یک مدیر کسی است که کنار می ایسته و نگاه میکنه بقیه چطور کار می کنند. درسته؟

مدیر: دقیقا، پس شما چرا اخراج شدید؟‌

متقاضی استخدام: آخه اون به من حسودیش می شد برای اینکه همه فکر میکردند من مدیرم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 15:34

مثل رابطه من با مدیرم. فکر کنم اخر کارمون به اونجا بکشه خدا رحم کنه. :D:

من سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

پس خوب کاراتو انجام بده تا مدیریت مجبور نشه یک بلایی سرت بیاره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد