و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

دل من رای تو دارد سر سودای تو دارد

دل من رای تو دارد سر سودای تو دارد                         رخ فرسوده زردم غم صفرای تو دارد
سر من مست جمالت دل من دام خیالت                     گهر دیده نثار کف دریای تو دارد
گل صدبرگ به پیش تو فروریخت ز خجلت                     که گمان برد که او هم رخ رعنای تو دارد
جگر و جان عزیزان چو رخ زهره فروزان                          همه چون ماه گدازان که تمنای تو دارد
هله چون دوست به دستی همه جا جای نشستی      خنک آن بی​خبری کو خبر از جای تو دارد
به دو صد بام برآیم به دو صد دام درآیم                        چه کنم آهوی جانم سر صحرای تو دارد
خمش ای عاشق مجنون بمگو شعر و بخور خون          که جهان ذره به ذره غم غوغای تو دارد......

نظرات 3 + ارسال نظر
sina جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:26

man gholame ghamaram gheire ghamar hich mago,
pish man joz sokhan az shame o shekar hich mago,
sokhan ranj mago joz sokhan ganj mago,
var az in bikhabari ranj mabar hich mago,
dosh divaneh shodam eshgh mara dido begoft, amadam nareh mazan jameh madar hich mago,
gooftam ey eshgh man az chiz degar mitarsam,
goft kan chiz degar nist degar hich mago,
man be gooshe to sokhanhay nahan mikhanam,
sar bejonban ke bali joz ke be be sar hich mago,
ghamari jan sefati da rah del peida shod,
dar rah del cheh latif ast safar hich magoo

ضمن تشکر اما نوشتن انگلیسی شعر خیلی سخته ها!

sina دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10

bebakhshid man keybordam
farsi saz nadasht.

تنها یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:06

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد
فریبنده زاد و فریبا بمیرد
شب مرگ تنها نشیند به موجی
رود گوشه ای دور و تنها بمیرد
در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب
که خود در میان غزلها بمیرد
گروهی بر آنند کاین مرغ شیدا
کجا عاشقی کرد, آنجا بمیرد
شب مرگ از بیم آنجا شتابد
که از مرگ غافل شود تا بمیرد
من این نکته گیرم که باور نکردم
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد
چو روزی ز آغوش دریا برآمد
شبی هم در آغوش دریا بمیرد
تو دریای من بودی آغوش واکن
که می خواهد این قوی زیبا بمیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد