و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

من امروز دانستم ...

من امروز دانستم خوش ح ا ل ترین زنان دنیا زنی است که توی باران تند تند ،‌ چتر محافظش توی دست مردی است که دوست می داردش : دیوانه وار دوست می داردش …

 

               من امروز دانستم 

                             خوش حال ترین زنان دنیا زنی است که توی باران تند تند،‌  

                                          چتر محافظش توی دست مردی است که دوست می داردش

                                                          دیوانه وار دوست می داردش … 

 

برگرفته از سایت عکس نوشت

نظرات 6 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

با سلام - متن و عکس حاضر بی نظیر است. بی نظیر. خیلی ممنون و من رو یاد کلی خاطره انداخت و ...

رهگذر چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00

با سلام - این نشون میده یک همدم و یک همراه چقدر مهمه. برای همین میارزه آدم از بعضی خوشیهاش بگذره و کنار همدمش باشه. حداقل من اینجوری فکر میکنم.

سارا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07

بدبختی بزرگی است که دیگری را به رغم آنکه دیگر دوست مان نمیدارد ، همچنان دوست بداریم . میلان کوندرا


ROSE چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12

Life isn’t fair, but it’s still good.

Always choose life

علی اسماعیل زاده چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:43

عشق ورزی به هر شکلی و به هر میزانی بازهم ناکافی است . غنی ترین لحظات ما لحظات عشق ورزی است آنگاه که محبوب می خندد و یا در برابر شما کودکانه بازی می کند ،این قلب انسان هست که می شکفد و سنگ حافظه است که برآن حک می شود ، در عمق شب و یا پای تلفن و یا لحظات خستگی حواسمان باشد که لحظات جاودانی را از دست ندهیم .

منا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 http://8daily.blogsky.com/

با خوندن متن قشنگت این حس بهم دست داد که:
دیوانه وار!
خیلی از بهترین لحظات زندگیمون را توی همون لحظه ش حس نمیکنیم همیشه باید چند وقت بگذره و ما با نگاه به گذشته یه آهی بکشیم و بگیم یادش بخیر چقدر اون موقعها خوشبخت بودم!
اجازه میدی این نوشته ت را تو وبم بذارم ؟

ضمن خوشامدگویی به این وبلاگ . خواهش میکنم اگر مفید فایده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد