و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

عید سعید فطر

 

 عید سعید فطر بر همه مبارکباد

نظرات 6 + ارسال نظر
دخترتهرونی جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 http://dokhtartehrooni.tk

سلام دوست گلم
وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی
منتظرتم

سارا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55

با سلام
این عید سعید بر شما دوست عزیز هم مبارک باد. امیدوارم عبادات شما مورد قبول خداوند مهربان قرار گرفته باشد.

دوست سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:43

حقیقت

کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ... برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت (حضرت جرجیس)همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است (حضرت جرجیس) بعضی ها وقتی گیر می کنند دوستت هستند بعضی ها نیستند و وقتی هم هستند بهتر است نباشند بعضی ها نیستند و ادای بودن در می آورند بعضی ها در عین بودن هرگز نیستند بعضی های دیگر هم به طور کلی هستند ولی آدم نیستند آنهای دیگری هم که آدم هستند نیستند موفق باشید


حسن چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد.
دکتر علی شریعتی

مورچه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:31

اسناد مالی
مدتی پیش بود از حسابداری صندوق قرض الحسنه تماس گرفتند و گفتند قبض واریز 300000 تومانی راببرم.مدتها بود که پول را ریخته و وام آن را گرفته و حتی اقساط آنرا پرداخت کرده بودم ولی قبض بانک را دور انداخته بودم . قبض را نتوانستم ببرم و 300000 تومان از پس اندازم کم شد ، این درحالی بود که در پرونده ام مبلغ فوق درج گردیده بود و مسوول صندوق دوست نزدیکم بود .چند روز پیش نیز فروشگاهی رفته بودیم و چند تا کلوچه خریدم . صندوقدار بجای 3500 تومان ، 35000 تومان از کارتم کسر کرد، فیش را بعد از چند روز دور انداخته بودم وبا تلاش زیاد توانستم باقیمانده را برگردانم .
غرض از نوشتار فوق توجه به اسناد مالی حتی یک پرینت ساده بانکی است ، هر سند مالی تاریخ انقضاء دارد . مثلا قبض های بانکی را چندماه باید نگه داشت ، قبض های خرید را حداقل یک هفته و بعضی از اسناد مهم مانند واریز پول را تا 10 سال . پس لطفا دقت فرمائید تا پس اندازتان و دوستیهایتان از بین نرود .

مورچه جان - در این خصوص با ژیگیری بیشتر میتوانستید مشکل را حل کنید. بهر حال این پول پرداخت شده است . از ان دوست کم همتتان بخواهید مشکل را حل کند. حل میشود.

مورچه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04

معبد گراندین : فیلم درباره دختری است که دچار بیماری اوتیسم (درخودماندگی) است . او به سادگی قادر به تکلم نیست . دکتر در 4 سالگی تنها راه درمان او را بستری شدن تا آخر عمر در آسایشگاه می داند. دکتر علت مشکل او را تنها گذاشته شدن در لحظات بحرانی و عدم آغوش مادر می داند.حمایت های مادر و صرف وقت در مزرعه دامپروری عمو باعث می شود تا او جعبه آغوش را کشف کند دستگاهی که گاوها درون آن مایه کوبی می شوند و او در آن جعبه آرامش می گیرد . بیماری دختر باعث می شود حرکات و صدای گاوها را بفهمد و مدرنترین حوضچه ضدعفونی کردن گاوها را با کمترین تلفات طراحی کند او هم اکنون استاد دانشگاه ایالتی کلرادو است و نیمی از دامپروران امریکای شمالی از روش او استفاده می کنند .
غرض از نوشتار فوق توجه به مقوله روانشناسی و نقش پر رنگ آن در درمان افراد است ، افرادی که ضعف هایشان تبدیل به قوت و بعضا نبوغشان آشکار می شود.این مساله را مقایسه کنید با صحبتهای ریاست دستگاه قضا که علوم انسانی را علوم غربی با جهان بینی غیر اسلامی می داند.علومی که دانشمندان بسیار زحمت کشیده اند و ما دوباره باید تجربه ها را تکرار کنیم .اگر امروزه به یاری ترجمه می توانیم از آخرین دستاوردهای دانشمندان مطلع شویم 20 سال دیگر با حذف و جرح و تعدیل کتابها به کجا خواهیم رسید و چگونه خواهیم توانست اجتماع خود راکه آمار افسردگی ، اختلالات روانی ، خودکشی ، اعتیاد و...به مرزهای هشدار رسیده نجات دهیم ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد