و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

خوبی آدم ها

 

 همیشه از خوبی‌های آدم‌ها برای خودت دیوار بساز.

پس هر وقت در حق تو بدی کردند، فقط یک آجر از دیوار بردار

بی‌انصافیست اگر دیوار را خراب کنی

نظرات 7 + ارسال نظر
دوست دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:15

با سلام - بعد از مدت ها یک جمله احساسی داشتید. ممنون
برای اداره و کردن خودت از عقلت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت.

بابا اینطورها هم نیست. پاک ما رو کردید بی احساس.

سارا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:16




خوب اینها یعنی چی؟ نظرت مثبتهُ منفیه و یا حتی خنثی. من که سر در نیاوردم.

سارا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:23

نفهمیدم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟

ذهنم کمی درگیره و اوضاع کاری هم اندکی شلوغ تر. راستش کمی هم دلخورم. اما به لطف خداوند و عنایت او امیدوار.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:01

فاصله ها که طی نشد ، که با تو ما قدم زنیم
از این مسیر خسته ای ، دقیقه یی قدم زنیم
هوای چشم من ببین ،گرفته مثل آسمان
من از تو باز دلخورم ، بیا بیا قدم زنیم
طلوع چشم من کم است ،تو نور دیده ی منی
که وقت پلک من شده ،عصای من قدم زنیم ؟
میان من و من چرا ،قضاوتی نمی کنی ؟
بیا به راه محکمه ، کنار هم قدم زنیم
برای خاطر خدا ،به سمت من کمی خود آ !!
که قصه ای رقم زنیم ،بیا بیا قدم زنیم ...

امیدوارم دلخوریهات از بین بره.

مورچه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25

سایت ان‌پی‌آر 5عنوان از بهترین‌های طنز آمریکا را معرفی کرده و به خوانندگان پیشنهاد می‌کند در هر مسئله بامزه‌ای با صدای بلند بخندند و کمتر به شرایط و موقعیت‌های اجتماعی اطراف توجه داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس آخرین تحقیقات دانشمندان دمای بدن در زمانی که افراد به هر دلیل با شنیدن جوک یا مسئله‌ای خنده دار، از خنده خودداری می‌کنند و در حقیقت بنا به مصلحت جلوی خنده خود را می‌گیرند و به اصطلاح کلاس و شخصیت اجتماعی خود را حفظ می‌کنند به طور غیر معمول افزایش می‌یابد که این امر روی ارگانهای داخلی بدن تاثیر منفی دارد.

هر بار که کسی جلوی خنده خود را می‌گیرد یک هزارم درجه در ارگانهای داخلی گرما تولید می‌شود که به گفته محققان این مسئله چندان برای سلامتی او مناسب نیست. در تابستان با این گرمای طاقت فرسا که کسی حال خندیدن ندارد سایت ان پی آر پنج عنوان از بهترین کتابهای طنز کشور آمریکا را معرفی کرده است که البته هیچ کدام در طبقه‌بندی ادبی شباهتی به هم ندارند.

این سایت به خوانندگان خود پیشنهاد می‌کند در هر مورد و مسئله بامزه با صدای بلند بخندند و کمتر به شرایط و موقعیت‌های اجتماعی اطراف توجه داشته باشند. البته توصیه می‌شود هرجایی هم با صدای بلند نخندید و بیشتر سعی کنید در مکانهای بدون سقف و زیر نور خورشید و ستارگان بخندید. مطمئن باشید حفظ کلاس اجتماعی نمی‌تواند جای خنده را در حفظ سلامتی شما را بگیرد.


سانی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 http://www.sani68.blogsky.com

ولی من به دوستم بد کردم ولی اون همه دیوارو خراب کرد و رفت خیلی دوسش داشتم مقصر نبودم... شایدم بودم... نمیدونم ولی به هر حال رفته بر نمیگرده

این شرح حال خیلی ها میتونه باشه. اما مهم اینه که ببخشیش و فقط خاطرات قشنگتون رو تو ذهنت نگه داری. همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد