و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

دهم ماه رمضان

روزه، تمرین و مشق استقامت، خویشتنداری، پارسایی و تسلیم ناپذیری در برابر هوس ها و خواهش های کم ارزش بشری است. جان های خود را برای برخورداری از ارزش های انسانی ورزیده سازیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

پس چرا عزیز من ما هنوز با وجود روزه داری به این نتیجه ها نرسیده ایم و فقط گرسنگی کشیده ایم و تشنگی. نکند بعدا بفهمیم که هدف این نبوده و ما اصل موضوع را اشتباهی فهمیده ایم.

سارا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:14

باز امشب من و این آه

دستم از دست تو کوتاه

دلم از یاد تو لبریز

ماه شب سرد و غم انگیز

کاروان های خیالم همه خسته

از غم دوری آن منزل پنهان به گل راه نشسته

آرزو ها همه در بند

چهره خالیست ز لبخند

بال رویای مرا با غم روی تو شکستند

همه شب یاد توام من

همه شب ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

می نویسم:

د ی د ا ر

تو اگر بی من و دلتنگ منی

یک به یک فاصله ها را بردار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:23

چه زود باور میکنیم که شناخته ایم......

دل هایی هست که هیچگاه جوانه نمیزنند

من این را دیر فهمیدم.........

صادق شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:33

مومن،درآمدش پاک و حلال ... زیادی مالش را انفاق و زیادی کلامش را نگه می دارد.{امام صادق (ع)}

(کافی ج2 ص235)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد