و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

اعتماد بنفس

شبی اوباما و همسرش تصمیم گرفتند که کاری غیرعادی انجام دهند و برای شام به رستورانی که زیاد هم گران قیمت نبود، بروند. وقتی به رستوران رفتند صاحب رستوران از محافظان رئیس جمهور پرسید که می تواند خصوصی با همسر رئیس جمهور صحبت کند و آنها هم اجازه دادند. 

همسر اوباما به طور خصوصی با آن مرد صحبت کرد. بعد از آن اوباما از همسرش پرسید که چرا او این همه مشتاق خصوصی صحبت کردن با تو بود؟ همسرش گفت که صاحب رستوران گفته در ایام جوانیش دیوانه وار عاشق او بوده است. اوباما گفت و اگر تو با او ازدواج می کردی اکنون صاحب این رستوران بودی. همسر اوباما در پاسخ گفت: اگر من با او ازدواج می کردم او الان رئیس جمهور بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:33

پسر به دختر : من پدرم پیره و 92 سالشه و به همین زودی ها میمیره و من پولدار میشم ! همسر من میشی ؟؟
دختر : نه !!!
چند روز بعد پسر فهمید اون دختره شده مادر جدیدش
نتیجه اخلاقی : هیچ وقت ایده هاتون رو به یک زن نگید !!!

مریم سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:51

میدونید چرا توی مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه؟ چرا گلاب می‌ریزند روی لباس و بدن عزادارها؟ چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟ چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟به خاطر اینکه گلاب غم زدا است. ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس آرامش و آسودگی به آدم میده. شب اگه فکرای بد توی کله‌ات میاد، اگه هی اینور و اونور میشی نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت، تا صبح مثل یک دسته گل میتونی بخوابی.نسخه دوم هم پیشنهاد میکنم یک لیوان بردارید و یک چهارم آن را عسل بریزید و دو سوم آب جوش و کمی گلاب. قبل از خواب این شربت را صرف کنید ببینید چه حالی میده واسه خواب.

زائرکویر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:02 http://msdabiri.blogfa.com

امان از دست این خانمها،که همیشه خدا ،جواب سر بالا تو آستینشون دارن

امیر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

یک روانشناس خانواده با اشاره به اینکه هم‌اکنون طلاق عاطفی ۲ برابر طلاق رسمی است، گفت: ‌طلاق عاطفی بیشتر در خانواده‌هایی مشاهده می‌شود که سال‌ها از زندگی مشترک آنها گذشته است.

به گزارش فارس، مهدی محمدی در‌‌خصوص طلاق عاطفی و دلایل وقوع آن در میان برخی از خانواده‌های ایرانی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از زوجین به‌خاطر حفظ ظاهر و فرار از حرف مردم از یکدیگر جدا نمی‌شوند و در زیر یک سقف اما به صورت جدا و بی‌تفاوت نسبت به هم زندگی می‌کنند.

وی افزود: هزینه‌های طلاق عاطفی برای خانواده و فرزندان بسیار بیشتر از طلاق رسمی است اما زن و مرد تنها برای فرار از پاسخگویی به سوالات دیگران ترجیح می‌دهند تا از هم طلاق نگیرند.

این روانشناس خانواده با بیان اینکه در شرایط کنونی رسانه‌ها به‌شیوه‌های گوناگون زندگی‌های نادرست را دامن می‌زنند، گفت: پرخاشگری و درگیری دائم زن و مرد با یکدیگر این روزها توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود در نتیجه طلاق عاطفی نوع جدیدی از زندگی است که زن و شوهر با یکدیگر زندگی می‌کنند اما هیچ تعلق عاطفی و تعهدی نسبت به هم ندارند.

محمدی با اشاره به اینکه طلاق عاطفی در ایران دو برابر طلاق واقعی است و خانواده دیگر کانونی برای آرامش نیست، گفت: طلاق عاطفی تبعات مختلف اجتماعی، فردی و اخلاقی دارد که نباید از تبعات آن غافل شد.

وی ادامه داد: جوانان باید در فرآیند ازدواج و همسرگزینی دقت بیشتری کنند هم‌اکنون جوانانی که زندگی آنها نوپاست بیشتر به طلاق رسمی روی می‌آورند و طلاق عاطفی مربوط به زندگی‌هایی است که سال‌های طولانی از آن گذشته و زن و مرد کمتر جسارت و قدرت طلاق رسمی را دارند.

ایران رتبه چهارم در طلاق را در دنیا به خود اختصاص داده است. در سال گذشته میزان طلاق در ایران در حد انفجار بود، در سال ۸۵ ، ۹۴ هزار و ۳۹ مورد طلاق و ۷۷۸ هزار و ۲۹۱ مورد ازدواج ثبت شده و این میزان در سال ۸۹ به ۱۳۷ هزار و ۲۰۰ مورد طلاق و ۸۹۱ هزار و ۶۲۷ ازدواج رسیده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد