و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

سخن روز (از دوست عزیزی)

گروه اینترنتی golbarg 

وقتی یه آدم میگه
هیچکس منو دوست نداره،
منظورش از هیچکس
یک نفر بیشتر نیست . . .
همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه !

نظرات 3 + ارسال نظر
sisi شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:27

موقع Delete فولدر خاطراتت ، ذهنم error می دهد،... گمانم یکی از فایلها در حال اجراست ...

تنهاترین تنها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:25

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم..

بنظرم رندگی حضور در زمان است و بهترین تصمیم در زمان.

تنهاترین تنها دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:26

زندگی به من آموخت .... آدمها نه دروغ می گویند : نه زیر حرفشان می زنند .... اگرچیزی می گویند صرفا " احساسشان " درهمان لحظه ست نباید رویش حساب کرد ... !!

ظاهرا آدم داریم تا آدم. باید فاز شناخت را خوب پیش برد. البته ببخشید نظرم هست و شاید بی ربط به متن شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد