و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

تشریح تکنولوژی بیورزنانس تراپی

در سالهای بین1930-1920 میلادی دانشمندان آلمانی و روسی دریافتند که تمام سلولهای بدن بنا به ساختار فیزیکی خود دارای ارتعاشات ویژه ای هستند که این ارتعاش ها در هر سلول منحصر به فرد می باشد (مانند اثر انگشت دست) و در حقیقت این قانون خلقت کشف گردید، و دانستند که هیچ سلول زنده ای از این قانون مستثنی نیست. قانون کشف شده دیگر آن است که که ارتعاشات سلول سالم با سلول بیمار متفاوت می باشد و میزان این تفاوت دقیقا به نوع بیماری و عامل بیماری بستگی دارد و تا کنون ثابت نشده است که دو بیماری مختلف به یک میزان در فرکانس سلول سالم ایجاد اختلال نماید.

دانشمندان با اختراع دستگاههای ویژه و بسیار حساس توانستند این ارتعاشات را ثبت نمایند و با گذشت چند سال، پس از ثبت این ارتعاشات، دستگاه های دیگری اختراع گردید که میتوانست اطلاعات بدست آمده را آنالیز نموده و پس از پردازش دراختیار پزشک قرار دهد. در سالهای اخیر با بهره گیری از کامپیوتر و نرم افزار ویژه ای که قابلیت های منحصر بفردی دارد عملا پیشرفت ها در زمینه این علم بگونه ای خارق العاده بوده است که تصور آن حتی برای متخصصان علم پزشکی کلاسیک نیز کمی دور از ذهن است.

امروزه علم پزشکی پیشرفتهای چشمگیری داشته است ولی با کشف این اصل حیات که سلولهای سالم دارای ارتعاشات خاصی هستند و زمانی که بیمارمی شوند با توجه به نوع و عامل بیماری این ارتعاشات تغییر می کند، ابزار جدیدی در اختیار پزشکان قرار گرفته است که نوع و عامل بسیاری از بیماری ها را با دقت خارق العاده حتی قبل از بروز علائم بیماری شناسائی و بصورت گزارش در اختیار پزشک و بیمار قرار میدهد و در مراحل بعدی درمان هائی ارائه میشود که بدون بهره گیری از کوچکترین داروهای شیمیائی است و بدین لحاظ می توان گفت دیدگاه جدیدی از تشخیص و درمان به روی علم پزشکی گشوده شده است.

بصورت خلاصه کلیه باکتری ها و ویروس ها و تمامی سلولهای کلیه موجودات و انسان دارای ارتعاشات بیو الکترومغناطیسی هستند که می توان با ارسال فرکانس های مشخصی، برای هر نوع باکتری، ویروس و هر سلول دیگری که دارای ارتعاش می باشد، مشخص نمود که آیا رزنانس به حالت طبیعی است یا به هر دلیل انحراف نشان میدهد.

در حال حاضر ما با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی و تجهیزات تشخیص و درمان بیورزنانس و مجرب ترین کادر پزشکی روسی وفارسی زبان آماده پذیرش عزیزان ایرانی وسایر متقاضیان از سراسر دنیا می باشیم.

در دنیای فعلی بدلیل آلودگی های هوا، خوردن غذای ناسالم، عدم نوشیدن آب کافی همچنین وجود استرس های مختلف سبب گردیده که عموما انسان کاملا سالم بندرت دیده شود. در کنار این عوامل، عوامل دیگری نظیر رسیدن ناکافی اکسیژن به سلول هاوکمبود ویتامین ها و مواد معدنی و استرس ها، سیستم ایمنی بدن به مرور ضعیف گردیده وزمینه افزایش ورود و رشد میکروبها دربدن مهیا میگردد، به بیان دیگر آغاز بیماری اتفاق افتاده است و بسته به زمان ودقت تشخیص نوع و عوامل بیماری و عدم اقدام به درمان صحیح، عواقب متفاوتی میتواند در انتظار افراد باشد. فقط این را بدانیم که کم نیستند کسانی که فرصت درمان بیماری را برای همیشه از دست داده اند و عملا هیچ امکانی برای بازگشتن سلامتی خود ندارند.

نظرات 5 + ارسال نظر
مورچه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:26



انسان های بزرگ در باره عقاید سخن می گویند

انسان های متوسط در باره وقایع سخن می گویند

انسان های کوچک پشت سر دیگران سخن می گویند


انسان های بزرگ درد دیگران را دارند

انسان های متوسط درد خودشان را دارند
انسان های کوچک بی دردند



انسان های بزرگ عظمت دیگران را می بینند

انسان های متوسط به دنبال عظمت خود هستند

انسان های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند



انسان های بزرگ به دنبال کسب حکمت هستند

انسان های متوسط به دنبال کسب دانش هستند

انسان های کوچک به دنبال کسب سواد هستند



انسان های بزرگ به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ هستند

انسان های متوسط پرسش هائی می پرسند که پاسخ دارد

انسان های کوچک می پندارند پاسخ همه پرسش ها را می دانند



انسان های بزرگ سکوت را برای سخن گفتن برمی گزینند

انسان های متوسط گاه سکوت را بر سخن گفتن ترجیح می دهند

انسان های کوچک با سخن گفتن بسیار، فرصت سکوت را از خود می گیرند


وبگرد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:01

کاف حرف جالبیه. وقتی به «مرد» بچسبه تحقیر می‌کنه. وقتی به «نارنج» بچسبه تخریب می‌کنه. اما وقتی به «لواش» بچسبه معجزه می‌کنه

سارا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:39

نه صدایش را نازک کرده بود
نه دستانش را آردی...
از کجا باید به گرگ بودنش شک میکردم؟؟

امیر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14

برای یک زن ٢٠ سال طول میکشد تا از پسرش مرد بسازد
اما زن دیگری همان مرد را ظرف ٢٠ ثانیه خر میکند!!
هلن رولند

محمود یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54

مطلب جالبی بود اما این که بیمارستان میلاد هم چنین دستگاهی را داشته باشد عجیب است . ضمن آنکه اگر هاله افراد توسط دستگاه قابل تشخیص باشد . ضمنا برخی سزطانها ناگهان به وجود می آیند بدون هیچ علامت مشخصه ای . اگر چه تشخیص اولیه مهم است اما واقعا وقتی بخواهد بیاید کاری اش نمی توانی بکنی. زیر نظر بهترین دکترها هم که باشی نمی توانی پیش بینی کنی . بنابراین توکل به خدا کنی بهتر است . از خدا بخواهی جسمت را و روانت را سالم نگه دارد. مطلب خوبی بود اما سری هم به بیمارستان بزنیم ببینیم واقعا هاله را تشخیص می دهد برخی ها خیلی از هاله استفاده کردند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد