و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و خدا ...

 

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است. و خــدا همچنان لبـخند می زد

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:10 http://zahra33.belogfa.com

ای ول داداش من که با خدا حال کردم شما چی!!!!!!!!!!!!!

تنها ترین تنها پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

من احساس تنهایی نمی کنم ، چرا که معشوق همیشه در کنارم هست . در تاریکی و روشنایی ، وقتی که همه در خواب هستند « او » را صدا می زنم و « او » بی صدا می آید ، با « او » حرف می زنم و « او » با من حرف می زند . با داشتن « او » به چیزی نیاز ندارم « او » همه چیز در همه چیز است و واحد در کل است

تنها ترین تنها پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:19

بار خدایا از کوی تو بیرون نرود پای خیالم
نکند فرق بحالم چه برانی
چه بخوانی
چه به او هم برسانی
چه بخاکم بکشانی
... نه من آنم که برنجم نه تو آنی که برانی

وبگرد پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

تو را دوست دارم بدون آنکه علتش را بدانم. محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا . . .لامارتین شاعر فرانسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد