و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

God Can

When you feel unlovable, unworthy and unclean,

when you think that no one can heal you,

Remember, Friend,

God Can

 

When you think that you are unforgivable

for your guilt and your shame

Remember, Friend,

God Can.

 

When you think that all is hidden

and no one can see within

Remember, Friend,

God Can.

 

And when you have reached the bottom

And you think that no one can hear

Remember my dear Friend

God Can.

 

And when you think that no one can love

The real person deep inside of you

Remember my dear Friend,

God Does.

نظرات 2 + ارسال نظر
مورچه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 http://haftsine91.blogfa.com

خاله شادون و حرمت انسان
یکی از کلیدی ترین جملات زندگی من فرمایش امام حسین در کربلاست آنجا که می فرماید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. همیشه دین را با المان های غیردینی مقایسه و شناختم آنجا که حرمت انسان ، عقل ، عدالت ، حق و آزادی برایم ارزشهای برتر بودند . فهمیدم اگر می خواهید دیندار واقعی باشید باید مردم را از ته قلب دوست داشته باشید به خاطر خودشان ، به خاطر اینکه اشرف مخلوقاتند و ساخته پروردگار مهربان . به طبیعت و حیوانات هم همین دید را داشتم. اما رویکرد تلویزیون همواره برایم غیر جذاب وناپسند بود آنگاه که خاله شادونه را می دیم که خطاب به بچه ها می گفت : فداتون بشم ، قربونتون برم ، همتون را دوست دارم اما در یک سالن با گنجایش ۳۰۰۰ نفر و۱۷۰۰ صندلی به گفته مسئولان ؛ ۷۰۰۰نفر بلیت فروشی می کنند و مجری برنامه وتهیه کننده اعتراضی نمی کنند و برنامه را قطع نمی کنند کودکان را از مادران جدا می کنند و به این نمی اندیشند که در پایان مراسم بچه های خردسال چگونه مادرانشان را پیدا می کنند ؟ خروجی باریک و جمعیت ۷۰۰۰ نفره ؟!!

نمی دانم این فاجعه را چه بنامم جز بی محبتی و عدم اعتنا به حرمت انسان؟ وقتی که در برنامه های تلویزیونی کودکان خردسال دختر و پسر را از هم جدا می کنند و الزام می کنند که روسری بپوشند چه می توان گفت؟ غلبه ایسم ها و ایدئولوژیها بر حرمت و کرامت انسان ! آنگاه که شادی و سرور بچه ها اصل نیست و در هر متاسبتی بالا و پائین می شود چه می توان گفت ؟ جز ناباوری به حرمت انسان ؟ آنگاه که تصاویر دختری را در نمایشگاه کتاب می بینیم که توسط ماموران گشت ارشاد بر زمین افتاده و تحقیر شده آیا با معیارهای انسانی موافقت دارد؟ آنگاه که غائله سگ کشی و مبارزه به حیوان گردی راه می افتد نمی اندیشند که اینها مخلوقات پروردگارند و جز در زمانی که آسیب به انسان نمی رسانند حق آزار و اذیتشان را نداریم ؟! دوا و درمان و کمک به حیوانات مجروح حق آنها و وظیفه انسان است .

وقتی که یک تحقیق نشان می دهد کشورهای مسلمان هیچکدام جزو ۴۴ کشور اسلامی دنیا نیستند و کشورهای نیوزیلند ولوکزامبورگ کشورهای اول و دوم اسلامی هستند پی می بریم اسلام واقعی کدام است؟

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:02 http://zahra33.belogfa.com

ya he can thax god and thax u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد