و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

سخن روز ( جمعه)

نظرات 2 + ارسال نظر
sisi جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:36

sisi دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58




خدایا ..مهربان من
چه لحظه هایی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی ...
چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی...
چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور
، تو رو که پشت همه موفقیت هام قایم شده بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی ...
پس امروز هم که روز دوشنبه است خداوندا با نام تو روزم را اغاز میکنم
درین روزبمن برکت بخش وکمکم کن
تا زیباترین روز را داشته باشم .
روزی که با یاد تو باشد سراسر شادی است
سراسر عشق است ومهریانی..امروز دو نعمت
نعمت سلامتی وشادی را از من دریغ مکن .خوب من
انچنان شاد باشم که لبخند از روی لبم دور نشود
وانچنان موفق که تا پایان روز راضی باشم
امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد