و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

دلتنگی ...

 

دلتنگی ... دلتنگی ...
همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته
محتاج نوازش دست هایت هستم
باور کن که دلتنگی ... دلتنگی ...
دلتنگی مرگ تدریجی ست !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مورچه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 http://haftsine91.blogfa.com

دغدغه های من و دغدغه های دولت
۱- گمان می کردم کلاسهای ارشد نهایتا ۱۵نفره با اساتید زبده است . با کلاسهای ۲۲نفره بدون حتی یک صندلی خالی و بعضی اساتید واقعا ضعیف درقلب پایتخت مواجه شدم .از آنطرف در خبرها خواندم دولت به شدت در پی طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه است.

۲- دفترچه بیمه را برای ارائه به دکتر دندانپزشک برداشتم . پرکردن دندان ۵۰هزار تومان شد. نقدا درمانگاه دریافت کرد و پس از ۴ ماه درصدی از هزینه اش را به من برگرداند. در خبرها می خواندم که نیروی انتظامی نسبت به زدن کراوات و آرایش غلیظ در بیمارستانها هشدار می دهد .من به فکر نسخه های ۸۹ پرداخت نشده ام و دولت درفکر دیگر.

۳- می گویند سن پوکی استخوان به ۳۵ سال رسیده است شیر می خوریم اما گفته می شود شیرها بعضا وایتکسی است و احیانا در معده کف می کند در خبرها می خوانیم دوره های مداحی در مقطع دبستان راه اندازی می شود.

۴- بدون پرداخت قسط دوم شهریه کارت ورود به جلسه امتحان را نمی دهند من به فکر قرض کردن شهریه ام هستم در خبرها می خوانم دولت اعلام می کند به شرط برقراری رابطه مصرباایران ۲میلیارد دلار وام بدون پیش شرط به مصر می پردازد.

۵- درفکر اصلاح مقاله ام هستم یو اس بی شرکت را می بندند . درفکر تقویت زبان انگلیسی و ارائه مقاله جدیدم در خصوص خبرگذاریهای بین المللی هستم ماهواره منطقه مان را جمع می کنند می خواهم اطلاعات کنفرانسم راکامل کنم سرعت اینترنت به حداقل میرسد و یاقطع می شود!

قصه ما و دولت مانند تام وجری شده است . دغدغه ما اقتصاد ، بهداشت آموزش و رشد است و دغدغه دولت سایز و طول مانتوی زنان ، میزان لاک و آرایش دختران ، سگ گردانی جوانان و...

نمی دانم گمان می کردم دولت اسلامی مهمترین وظایفش بهداشت آموزش امنیت و رفاه مردم است و می خواهد شرایط را برای دینداری آزادانه و فعالیت نهادهای عمده فرهنگی فراهم کند. آنکه می خواهد روزه بگیرد نماز بخواند و عبادت کندو بدون دغدغه به امور دینی خودبپردازد . بدون تبعیض بین شیعه و سنی و کلیمی و ارمنی. اما ظاهرا اشتباه می کردم وظیفه دولت اسلامی حفظ حجاب ، نماز و روزه مومنان شیعه است و پس از آن اگر فراغتی حاصل شد به سایر امور بپردازد ؟!

تنهاترین تنها جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

انسانها آفریده شده اند که به آنها عشق ورزیده شود
و اشیاء ساخته شده اند که مورد استفاده قرار بگیرند...
دلیل آشفتگی های دنیا این هست که:
به اشـــــیاء عشـــــق ورزیده می شود
و انســـــانها مورد استـــــفاده قرار می گیرند ...!

وبگرد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

روزی ملانصرالدین خطایی مرتکب میشود و او را نزد حاکم می برند تا مجازات را تعیین کند . حاکم برایش حکم مرگ صادر می کند اما مقداری رافت به خرج می دهد و به وی می گوید اگر بتوانی ظرف سه سال به خرت سواد خواندن و نوشتن بیاموزانی از مجازاتت درمی گذرم . ملانصرالدین هم قبول می کند وماموران حاکم رهایش می کنند . عده ای به ملا می گویند مرد حسابی آخر تو چگونه می توانی به یک الاغ خواندن و نوشتن یاد بدهی ؟ ملانصرالدین می فرماید : انشاءالله در این سه سال یا حاکم می میرد یا خرم .
نکته :در یک جامعهء عقب مانده همه مشکلات با مرگ حل میشوند .

زهرا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:29 http://zahra33.blogfa.com

سلام داداش این عکس واقعا قشنگه از کجا آوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد