و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

به کجا چنین شتابان

حدود ۷ سال پیش عده ای اقتصاددان طی نامه های جداگانه و در جلسات حضوری با مدیران ارشد کشوری متذکر شدند که " این ره که می روید به ترکستان است". اما پاسخ ها چه بود؟. بی اعتنایی، بازنشسته کردن اجباری و بعضا توهین. حال همه مردم با تمام وجود خطرات مطرح شده در آن ایام را لمس می کنند. واقعا متولیان امر نباید بخاطر از بین بردن این همه نعمات خداوندی در این کشور و نابود کردن سرمایه های مادی و معنوی این کهن کشور در مقابل خداوند بازخواست شوند. و آیا امیدی به این آب از جوی رفته هست؟ هرچه جلوتر می رویم بنظر کار سخت تر و سخت تر میشود. کی اراده بر سامان این اوضاع تعلق می گیرد، خدا عالم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

شعور - جوانان - طلاق
سوار تاکسی شدم به سمت شرکت ، بعد از طی مسیر ،درد ودل راننده که پسر جوانی "حدودا ۲۵ ساله بود " بازشد . می گفت ۳ ماه است که ازدواج کرده اما به اندازه ۳۰ سال برایش گذشته است . با دختر دخترعمه اش ازدواج کرده و کل دوران آشنایی و عقد و ازدواجش به ۱۰ روز نکشیده است .

از اینکه دختر اورا درک نمی کند می گفت ، از اینکه دختر جلوی او راحت نیست . از او شرایط دختر راپرسیدم ، او گفت دختر ۱۵ ساله و از حومه شهر تهران است . می گفت ۶صبح از شهریار می زند بیرون به سمت اقدسیه و شب دیروقت به خانه پدری برمی گردد. آنها با خانواده شلوغ پدری زندگی می کردند.

از او پرسیدم چرا از فیلم ، کتاب ، مجلات و پیامک برای ارتباط بیشتر و روشنتر شدن دختر استفاده نمی کنی؟ گفت دختر بیسواد است !!!!!! اما دختر هیچ عیب دیگری ندارد و مثل دخترهای قرتی و سانتی مانتال امروزه نیست .

به او گفتم عزیزم اشتباه می کنی! او بزرگترین عیب را دارد و آنهم شعور است . رفتی یک دختر بیسواد دهاتی گرفته ای و توقع داری مثل یک دختر باسواد شهری باتو ارتباط برقرار کند و مثل یک زن کامل نیازهای تو را برآورده کند؟ ۱۰۰٪ اشتباه می کنی.

امروزه ما اشتباهات را همه باهم انجام می دهیم . نه برای خانواده وقت می گذاریم ، نه صبر و حوصله می کنیم تا آنها آموزش ببینند. دچار افراط گرایی مفرط شده ایم یا سراغ دختران مدگرای بی مغز و اخلاق می رویم و یا از آنطرف بام سراغ دختران آفتاب مهتاب ندیده ای می رویم که در جامعه حضور نداشته اند!!! این وسط مهمترین چیزی که نادیده گرفته می شود شعور و ارتباط طرفین است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد