و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

خداوندا ! سپاسگذار توام خدایا شکر

در تمامی شرایط و احوال و در تمام حوادث و وقایع زندگی 

قلب خویش را به نزد خدا برسان و بگو: 

خداوندا ! سپاسگذار توام ! خدایا شکر 

 

جی.پی.واسوانی

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:13

ناسا پیش بینی کرده است که در 23-25 ​​دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی 91) و در زمان تراز کائنات زمین به مدت 3 روز در تاریکی کامل به سر خواهد برد.
دانشمندان آمریکایی پیش بینی تغییرات کائنات ، خاموشی در کل کره زمین به مدت 3 روز از تاریخ 23 دسامبر 2012 نموده اند.
این پایان جهان نیست ، این هم ترازی جهان ، جایی که خورشد و زمین برای اولین بار هم تراز می شوند. زمین از وضعیت کنونی که بعد سوم است به بعد صفر تغییر نموده و سپس به بعد چهارم تغییر می نماید.در این گذار جهان با تغییر بزرگی روبرو می شود و ما یک جهان جدیدی را خواهیم دید.
پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می افتد، حفظ آرامش ، در آغوش کشیدن یکدیگر ، مناجات ، خواب به مدت 3 روز بهترین راه حل است و انهایی که بعد از این واقعه زنده می ماند با یک جهان نوین روبرو خواهند شد و متاسفانه افرادی که از این موضوع ترس به دل راه دهند خواهند مرد .
از هم اکنون خوشحال باشید، واز هر لحظه عمر خود لذت ببرید و نگران نباشید و هر روز به درگاه خدا دعا کنید

علی اسماعیل زاده چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 http://haftsine91.blogfa.com

مشکلات کوچک معضلات بزرگ
سوار تاکسی شده ام سر پول خرد و ۱۵۰ تومان باقیمانده کرایه دعوا می شود . می خواهیم پارک کنیم سر جای پارک بحثمان می شود . سرصف نانوایی سرنوبت دعوا می کنیم .۵۰ هزار تومان به همسایه قرض می دهیم ۱۰ بار پسغام پیغام می فرستیم. روز به روز برخوردهای کوچک اجتماعی مان بیشتر می شود .

از آنطرف در خانه نشسته ایم ، می ریزند بشقاب و ال ام بی را می برند صدایمان در نمی آید . از ایتدای سال یک روز هوای پاک نداشته ایم و ساعتها در ترافیک بخاطر یک بارندگی جزئی می مانیم ککمان نمی گزد.

در خیابان مشغول صحبتیم موبایلمان را می دزدند و کلمه ای نمی گوئیم .کلی هزینه می کنیم بچه هایمان را می فرستیم مدارس غیرانتفاعی ، دانشگاه و نهایتا فوق لیسانس می گیرد و در خانه بیکار می نشیند یقه کسی را نمی گیریم .

دریافتی امسالمان نسبت به پارسال با وجود تورم ۳۰ درصد ،کمتر می شود به ۳ ساعت اضافه کار بیشترهمکارمان گیر می دهیم .چرا انقدر کوتاه نظریم ، انقدر به نقض حقوق جزئی همدیگر گیر می دهیم به سونامی سرطان در کشور اهمیت نمی دهیم !!!

چرا تنها به نوک دماغمان نگاه می کنیم و به فراتر از آن نمی اندیشیم ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد