و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

از دوست عزیزی

 

عشق یعنی بدونی نمیشه 

اما نتونی ترکش کنی ....

نظرات 2 + ارسال نظر
ali یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:36 http://haftsine91.blogfa.com

صندوق انباشت سرمایه - CAPITAL
اینروزها سرمایه تمام فکر مرا مشغول کرده است . آنقدر که سرمایه می تواند کار کند مدارک تخصصی پزشکی، مهندسی ، فقه ، هنر و حقوق نمی توانند کارساز باشند . حتی اگر ماهی ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید بازهم سرمایه بهتر از شما کار می کند.

می خواهید با تاکسی بروید ،پولش را پس انداز کنید ، می خواهید یک هات داگ تنوری بخورید بیمار شوید ،پولش را جمع کنید. اولین ربع سکه شما را شاد می کند با چهار تا ربع سکه شما چم و خم پس انداز کردن را یاد می گیرید.

وقتی پس انداز کردن را یاد گرفتید علم سرمایه گذاری را هم می توانید یاد بگیرید ، کم کم ارزش افزوده ، تفاوت قیمت کالاها و کالاهای با ارزش را متوجه می شوید . آنموقع از اینکه از تاکسیتان از هات داگتون از پیراشکی چربتون گذشتید خوشحال می شوید .

بله زمان بیشتری را باید صرف کنیم اما سرمایه با کاری که می کند این زمان را چند برابر به شما پس می دهد . اگر پولی که ذخیره کردید به خرید سکه نمی رسد از تعاونی محله گردوی ارزان بخرید با ۱۰٪ افزایش بین همکاران پخش کنید .

مهمترین آموزش والدین و آموزش و پرورش باید مهارتهای پس انداز کردن و سرمایه گذاری باشد . اینها هم تقویت اراده اند هم علمند ، هم جلوگیری از فقر می کنند ،هم آرزوهای جوانان را برآورده می کند و...

سرمایه انرژیست ، توان حرکتی می آورد ، پتانسیلی برای تمام کارهای خیر است . برای وقف ، برای مدرسه سازی ، کمک به بیماران نیازمند ، سفرهای خارجی ، برآورده کردن نیازهای همسرتون ،کمک به پژوهشهای علمی و..

پس انداز کنید و سرمایه گذاری کنید من امروز صندوق انباشت سرمایه ام را با ۲۰۰تومان خرد افتتاح کردم شما هم می توانید .

دوست شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28

دوست عزیز جدید پیدا کردی چشم ما قدیمیا روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد