و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

سخت روز (جمعه)

فرق است میان "دوست داشتن" و "داشتن دوست"
دوست داشتن امری لحظه ایست .
اما داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است........

(دکتر شریعتی)

نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:35 http://haftsine91.blogfa.com

ماهواره های ارتباطی - صلح و یگانگی
یکی از روشهای کشورهای اروپایی برای استفاده از برنامه های ماهواره ای ، گرفتن برنامه های مورد علاقه مردم به زبانهای رایج و پخش آنها از طریق شبکه کابلی است . در این روش خانوادهها دیگر نیازی به نصب دیش و متعلقات مربوطه ندارند و متحمل مشکلات شرایط جوی متغیر نمی شوند. با این روش هم زبان ملی تقویت می شود و هم حاکمیت نظارت بهتری بر برنامه های پخش شده و کاهش آثار سوء آن برنامه ها دارد.

کانالهای مورد علاقه مردم شاید حدود ۵-۶ کانال مانند جم - فارسی ۱- من و تو - بی بی سی فارسی - صدای آمریکا - پی ام سی و... باشد .شاید با پخش حدود ۲۰ کانال برتر از طریق شبکه کابلی و دریافت هزینه های آن هم بتوان منبع درآمدی برای دولت ایجاد کرد.هم بتوان قسمتی از درآمد را صرف کاهش آثار سوء آن برنامه ها کرد . درست مانند سیگار . هیچگاه دخانیات را به خاطر ضررهای مسلم آن نمی بندند ، اما اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی ، نظارت و تعامل با شرکتهای سازنده یک راهکار بسیار موثر است .

از همه مهمتر صلح و یگانگی با مردم مهمترین شرط حاکمیت است . اینکه نوعی لجبازی بین مردم و دولت وجود داشته باشد و هی مردم آنتن نصب کنند نیروی انتظامی ببرد زیبنده نظام نیست و شان قانونگذاری را پائین می آورد . اما آنگاه که تعامل و تفاهم بین حاکمیت و مردم وجود داشته باشد بسیاری از مسائل حل می شود . آنکسی هم که برنامه های شبکه ماهواره ای را نمی خواهد مشترک شبکه کابلی نمی شود . والسلام.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد