و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

و اما بعد ...

این وبلاگ محیطی دوستانه و خودمانی جهت طرح برخی مسائلی است که مفید بنظر می رسد.

کشف درون

انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود
به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند
تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند
و آن دنیای درونی وجود خود

نظرات 2 + ارسال نظر
ali یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:40 http://haftsine91.blogfa.com

هجویات یک ذهن کاملا پریشان
بالاخره بعد ازیک هفته کارت ملی ام رو پیدا کردم .تو این مدت کارم شده بود قسم و آیه ونذر و نیاز .کارت ملی خیلی مهمه . بدون اون کارای مهمه بانکی رو نمیشه انجام داد . البته من که حسابم خالیه ولی خوب شاید یک روزی بدرد خورد .

از وقتی پیداش کردم یک صفرش کم شده . شماره شناسنامم ۳ تا ۱ و ۳تا صفره اما کارت ملی ام یه صفرش نیست تو رو خدا اگر پیداش کردید بهم برگردونید . این روزها مدارکم رو کنار هم ردیف می کنم تا خودم رابشناسم . حتا تو آینه هم نگاه می کنم اما حسی ندارم .

به کارت ملی ام نگاه می کنم انقضاش تموم شده- کارت بانکیم هم انقضاش تموم شده پس چرا نگهشون میدارم نکنه تاریخ انقضای منم سر رسیده ؟؟

این یه هفته که کارت ملیم تو دستگاه کپی سیم کارت فروش مانده بود مثه این بود که منگ شده بودم .نمیتونستم کار کنم درس بخونم . قبلنا اینطور نبودم اما الان با مدارکم وجود دارم . کد ملی - شماره شناسنامه - تاریخ تولد شماره حساب. واسه خودم یکپا دیجیتال شدم . دیجیتالم کوووو؟؟؟

این صفرها واقعا مهمند صفرهای کارت بانکی - صفرهای مانده حساب شارژت - صفرهای مانده حساب عمرت. اینروزها رپرها را بیشتر درک می کنم بهتر می فهمم چه خزعبلاتی میبافند.

وقتی که می گن :

قسم به کارت ملی گم شده

قسم به انتخابات یارانه ای

قسم به سینه های گلشیفته

قسم به پایان نامه های ۲ ساعتی

قسم به صفرهای حسابتون

قسم به لبخندهای زورکی

قسم به روابط آبکی

قسم به ۳٪ شخصیت غنی شدتون

قسم به آینه های دروغین

قسم به عمرهای گم شده

قسم به زرنگهای دوره زمون

همتون بر بادددددددددید.

ببخشید اگر خواستید دفعه بعد کپی بگیرید مواظب باشید مثل من قسمتی از وجودتون را جا نذارید . وگرنه یا فیلسوف میشید یا شاعر یا دیووااااااااااانه .درضمن مواظب صفحه فیسبوکتون هم باشید یدفعه پسوردتون یادتون بره گم بشیدها!؟

امیر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:18

خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمیبینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، یه کم با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد